Χαμός στην Τουρκία: Νεκρός σε βομβιστική επίθεση ο κυβερνήτης της επαρχίας Μάρντιν 02/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο περιφερειακός κυβερνήτης της επαρχίας Μάρντιν που είχε τραυματιστεί από τη χθεσινή βομβιστική επίθεση κατά του γραφείου του, πέθανε στο νοσοκομείο, μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων Anadolu. Η βομβιστική επίθεση έγινε στην περιφέρεια Ντέρικ, της επαρχίας Μάρντιν, με αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό, ενώ από αυτήν τραυματίστηκαν τρία άτομα. Ο κυβερνήτης Μοχάμεντ Φατίχ Σαφιτούρκ, ήταν ένας από τους τραυματίες και έφερε εγκαύματα δεύτερου βαθμού. Πέθανε σε νοσοκομείο της πόλης Γκαζίαντεπ, σήμερα το πρωί,(11/11) καθώς είχε μεταφερθεί εκεί με ελικόπτερο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα τραύματά του, μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων Dogan. Πηγή: newsbomb.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ