Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια της Ευελπίδων 07/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Άγνωστος τηλεφώνησε στις 8.40 το πρωί στην «Εφημερίδα των Συντακτών» και προειδοποίησε πως έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός σε κτίριο της οδού Ευελπίδων, στα Δικαστήρια. Ο άγνωστος ανέφερε ότι η βόμβα θα εκραγεί σε 20 λεπτά τονίζοντας «δεν θέλουμε παράπλευρες απώλειες». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ