Τσίπρας: Να πατάει σε σταθερή βάση η ανάπτυξη 06/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μήνυμα ότι η ανάπτυξη θα πρέπει να πατάει σε σταθερή βάση και όχι στην εργασιακή συντριβή έστειλε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας θέτοντας ως μεγάλο εθνικό στόχο την ανάκτηση της εργασίας και τόνισε ότι προϋπόθεση είναι να ληφθούν οι σωστές αποφάσεις και κυρίως η ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης. Αμέσως μετά να ανοίξει η συζήτηση για τη βιωσιμότητα του χρέους, πρόσθεσε. «Ήρθε η ώρα να γυρίσουμε σελίδα» είπε απευθυνόμενος προς το υπουργικό συμβούλιο. «Πλέον η ανάκαμψη της οικονομίας θα μας βοηθήσει να επουλώσουμε τις πληγές. Για να είναι διαρκής και δίκαιη η ανάπτυξη πρέπει να πατά σε στέρεη βάση, να μην πατάει στην εργασιακή συντριβή. Θα πρέπει να βασίζεται στην ποιοτική και καλά αμειβόμενη εργασία» τόνισε. Εμφανίστηκε βέβαιος ότι η διαπραγμάτευση θα κλείσει στην ώρα της ώστε στο Eurogroup του Δεκεμβρίου να ξεκινήσει η συζήτηση για το χρέος, στόχο που χαρακτήρισε ρεαλιστικό και δίκαιο. «Δεν είμαστε μόνοι μας. Η συντριπτική πλειοψηφία της ευρωπαϊκής και διεθνούς κοινότητας αναγνωρίζουν τη σημασία». Αναφέρθηκε και στην επίσκεψη του Αμερικανού προέδρου Μπαράκ Ομπάμα κάνοντας λόγο για ιστορικό γεγονός η Ελλάδα να αποτελεί έναν από τους τελευταίους σταθμούς του λίγο πριν την ολοκλήρωση της θητείας του. Η Ελλάδα, είπε «μετατράπηκε σε πρωταγωνιστή των εξελίξεων με την πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική, με την ανθρωπιστική διάσταση στη διαχείριση της προσφυγικής κρίσης, με τη μάχη για την υπεράσπιση της δημοκρατίας κατά τη δύσκολη περίοδο της διαπραγμάτευσης. Με τη διαρκή υπεράσπιση για αλλαγή και ενίσχυση της Ε.Ε. σε μία περίοδο ανόδου της ακροδεξιάς». Έθεσε υψηλά τον στόχο προσέλκυσης επενδύσεων χαρακτηρίζοντάς το στοίχημα πάνω στο οποίο θα κριθεί η κυβέρνηση. Τηλεοπτικές άδειες Ο Πρωθυπουργός κατηγόρησε τη Ν.Δ. και τα παλαιά κόμματα ότι προτιμούν η χώρα να σέρνεται και προειδοποίησε ότι αυτή η κυβέρνηση «δεν θα γίνει ποτέ αρεστή από το χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα. Ο λόγος είναι απλός. Αυτή η κυβέρνηση δεν είναι και δεν θα γίνει ποτέ κομμάτι του χρεοκοπημένου αυτού συστήματος». «Ο πόλεμος που θα δεχθούμε θα είναι ανελέητος. Το παλαιό σύστημα θα διεκδικεί την παλινόρθωσή του ακόμα και σε βάρος της χώρας. Η μάχη για το τηλεοπτικό τοπίο αποτέλεσμα ακόμα ένα επεισόδιο σε αυτόν τον πόλεμο» τόνισε. Αναφέρθηκε στην «έντιμη μάχη για τις τηλεοπτικές άδειες» και υπογράμμισε ότι «η απόφαση του δικαστηρίου μας δεσμεύει, ο νόμος εξακολουθεί να ισχύει στο σύνολό του εκτός από το σκέλος των αρμοδιοτήτων». «Η απόφαση για τις αρμοδιότητες δεν έγινε από επιλογή αλλά από ανάγκη επειδή δεν υπήρχε ΕΣΡ με επιλογή του κ. Μητσοτάκη. Η Ν.Δ. υπονόμευσε τη σύσταση παραβιάζοντας τις διατάξεις» σημείωσε. Τόνισε ότι πλέον κανείς δεν ισχυρίζεται ότι διαγωνισμός δεν πρέπει να γίνει και ότι δεν θα πρέπει να υπάρξει τίμημα για τις άδειες. Όπως είπε «η Ν.Δ. δεν έχει καμία δικαιολογία να συνεχίσει να αρνείται τη συνταγματική της υποχρέωση. Οφείλει να προσέλθει αλλιώς η άρνησή της θα αποτελεί διαρκή θεσμική εκτροπή». Προειδοποίησε ότι «κανείς δεν θα εκπέμπει ως καταληψίας δημόσιων συχνοτήτων όσα κι αν είναι τα εμπόδια που θα πρέπει να ξεπεράσουμε. Η επιστροφή στο προηγούμενο γεγονός δεν είναι επιλογή». Διαβεβαίωσε ότι η δέσμευση για ενίσχυση του προγράμματος ανθρωπιστικής κρίσης, παιδικών σταθμών και πρόσληψης νοσηλευτών θα ισχύσουν ανεξάρτητα από τα έσοδα για τις τηλεοπτικές άδειες. ΠΗΓΗ:Kontranews.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ