Λουτσέσκου: «Το αποτέλεσμα είναι άδικο» 05/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δυσαρεστημένος από το αποτέλεσμα κόντρα στον Λεβαδειακό (1-1) εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο τεχνικός της Ξάνθης, Ραζβάν Λουτσέσκου, τονίζοντας πως η ομάδα του άξιζε τη νίκη. «Έπρεπε να νικήσουμε, το αποτέλεσμα είναι άδικο. Είχαμε ξεκάθαρες ευκαιρίες να κάνουμε το 0-2 και το 0-3. Ο Λεβαδειακός είναι πολύ επικίνδυνος στα στημένα, με αυτό το τρόπο κλείνουν τον αντίπαλο στην περιοχή του, όπως και σήμερα, έτσι κατάφεραν να σκοράρουν αλλά δεν είχαν ξεκάθαρες ευκαιρίες όπως εμείς. Για αυτό το λόγο, εμείς αξίζαμε κάτι παραπάνω», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ρουμάνος τεχνικός. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ