Αστυνομική επιχείρηση στον Βοτανικό – Εκκενώθηκε το «hotspot μόνο για Έλληνες» 04/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. με διμοιρίες των ΜΑΤ επενέβησαν στις 6 τα ξημερώματα στην περιοχή του Βοτανικού για να απομακρύνουν τους ακροδεξιούς «καταληψίες» που είχαν στόχο να εμποδίσουν την ανέγερση του τεμένους της Αθήνας. Στο σημείο έδωσαν το «παρών» και οι βουλευτές Κασιδιάρης και Παναγιώταρος. Η αστυνομία προχώρησε στην προσαγωγή 15 ατόμων, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν στη ΓΑΔΑ. Ο χώρος θα φυλάσσεται πλέον σε 24ωρη βάση. Υπενθυμίζεται ότι οι καταληψίες είχαν προχωρήσει στην κίνησή τους αυτή υπό το πρόσχημα της φιλοξενίας αστέγων και είχαν χαρακτηρίσει τον χώρο ως «hotspot μόνο για Έλληνες». Το γεγονός προκάλεσε τελικά τη μήνυση του Δήμου Αθηναίων για την κατάληψη και την επέμβαση των δικαστικών αρχών και της αστυνομίας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ