Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κλείνει η Ριζούπολη – Πάει Νέα Σμύρνη ο Απόλλωνας

Όσοι βρέθηκαν στο «Γ.Καμάρας» να παρακολουθήσουν τους δύο αγώνες του Απόλλωνα διαπίστωσαν από πρώτο χέρι την κακή κατάσταση που βρίσκεται ο χλοοτάπητας. Μάλιστα, παράπονα εκδήλωσαν και αρκετοί ποδοσφαιριστές. Έτσι η διοίκηση του Γ.Σ Απόλλων Σμύρνης ανέλαβε άμεσα δράση, αναθέτοντας τις εργασίες ανακατασκευής στην εταιρία η οποία είχε την ευθύνη της συντήρησης του γηπέδου την σεζόν που η ομάδα ήταν στην Super League.

Όσο πραγματοποιούνται οι εργασίες (τριπλό κούρεμα χόρτου, τρύπημα και επισπορά, πότισμα, λίπανση κ.λπ.) οι οποίες θα διαρκέσουν περίπου ένα μήνα, η ομάδα ποδοσφαίρου θα αγωνίζεται στο γήπεδο της Ν.Σμύρνης όπου έχει δηλώσει ως πρώτη δρα. Από την στιγμή που φτιαχτεί ο αγωνιστικός χώρος και γίνει «χαλί» η πιθανότητα επιστροφής της «Ελαφράς Ταξιαρχίας» στην φυσική της έδρα θα είναι και πάλι ανοικτή και αυτό γιατί υπάρχει η διάθεση από τις δύο πλευρές η ομάδα να παίζει στο ιστορικό της γήπεδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ