Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ο εκνευρισμός του Γκλέτσου και η αποχώρηση από τη συνεδρίαση (Βίντεο)

Ιδιαίτερα εκνευρισμένος αποχώρησε ο δήμαρχος Στυλίδας, Απόστολος Γκλέτσος από τη συνεδρίαση που πραγματοποιείται αναφορικά με τα προβλήματα του Νοσοκομείου Λαμίας, που τις τελευταίες μέρες δεν λειτουργούν τα χειρουργεία του μιας και δεν υπάρχει αναισθησιολόγος, σύμφωνα με το mag24.

Ο κ. Γκλέτσος αποχώρησε καθώς η συνεδρίαση ξεκίνησε με το ανάγνωσμα των επιστολών των βουλευτών του νομού Φθιώτιδας, με αποτέλεσμα να χαθεί χρόνος.

kontranews.gr

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ