Παράσχος: «Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν ανύπαρκτοι» 30/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιώργος Παράσχος μόνο ευχαριστημένος δεν έμεινε από το αγωνιστικό πρόσωπο του Πλατανιά στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα κόντρα στη Βέροια. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο έμπειρος τεχνικός: «Το χαρακτηριστικό της αναμέτρησης ήταν οι δυνατές… μονομαχίες, τα πολλά λάθη. Οι δυο ομάδες πρόσεξαν τις άμυνές τους. Χωρίς φάσεις το παιχνίδι. Ειδικά εμείς στο β’ μέρος ήμασταν ανύπαρκτοι. Πρέπει να βρούμε λύσεις εκ των έσω στο γκολ. Έχουμε πέντε ματς χωρίς γκολ. Χρειαζόταν το πολύ μεγάλο λάθος για να μπει γκολ. Η Βέροια είχε την κατοχή αλλά ήταν ακίνδυνη. Ήταν πολύ καλή στο ένας με έναν αλλά δεν απείλησε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ