Φωτοβολίδα από τη θύρα 4 στο ντέρμπι – Αποδοκίμασε η υπόλοιπη Τούμπα 30/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Φαίνεται πως κάποιοι δεν κατάλαβαν πόσο κακό έκανε στον ΠΑΟΚ το κλείσιμο της Θύρας 4! Έτσι στην… πρεμιέρα της για φέτος στο πρωτάθλημα στο 80΄ μια φωτοβολίδα… έφυγε προς τον αγωνιστικό χώρο κι άμεσα για λίγα λεπτά ο Σιδηρόπουλος διέκοψε το ματς. Ο διαιτητής, στις διαμαρτυρίες των ανθρώπων της ΑΕΚ, τους ενημέρωσε πως υπάρχει αλλαγή στον κανονισμό και πως από την στιγμή που δεν υπάρχει τραυματισμός, στην 2η πιθανή ρίψη υπάρχει η οριστική διακοπή. Μετά από περίπου 5 λεπτά το ματς άρχισε πάλι με όλο το γήπεδο να αποδοκιμάζει τον ανεγκέφαλο φωνάζοντας ρυθμικά «πόσο μ…κες είσαστε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ