Χωρίς δύο στο Αγρίνιο ο ΠΑΣ 30/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Να διευρύνει το σερί του και να πάρει μία ακόμη νίκη στο πρωτάθλημα θέλει ο ΠΑΣ Γιάννινα, ο οποίος ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το αυριανό παιχνίδι με τον Παναιτωλικό. Στο Αγρίνιο οι Ηπειρώτες θα ταξιδέψουν με δύο απουσίες, αφού Λίλα και Ακόστα δεν είναι σε θέση να αγωνιστούν. Αυτό ήταν αναμενόμενο και για τους δύο έστω και εάν ο Ισπανός είχε επιστρέψει σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων. Ήταν ανέτοιμος, είχε χάσει σημαντικό έδαφος και δεν μπορούσε να προσφέρει. Αντιθέτως, σημαντική είναι η επιστροφή του Βιδάλ, ο οποίος γύρισε στα μέσα της εβδομάδας. Ερωτηματικό, όμως, είναι το πόσα λεπτά μπορεί να βγάλει καθώς προέρχεται από τραυματισμό. Όσο για την ενδεκάδα, ο γρίφος είναι το ποιος θα καλύψει το κενό του Λίλα και θα παίξει δίπλα στον Κοζορώνη. Αναλυτικά η αποστολή απαρτίζεται από τους: Περιστερίδη, Πασχαλάκη, Μπέριο, Σκόνδρα, Ναδάλες, Καρανίκα, Λίλα, Κούτρη, Γιάκο, Ζάιρο, Μαμπούλου, Κόντε, Κοζορώνη, Μπουκουβάλα, Δώνη, Τζημόπουλο, Μιχαήλ, Γαρουφαλιά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ