Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τερζής: «Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες»

Τους παίκτες της Λάρισας συνεχάρη ο Απόστολος Τερζής μετά το τέλος του αγώνα με τον Πανιώνιο.

Ο προπονητής τερματοφυλάκων της ομάδας της Λάρισας σημείωσε μετά τη νίκη της ομάδας του στην κάμερα της nova: «Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες που έπαιξαν δυνατά αλλά και τον κόσμο που ήρθε και υποστήριξε την ομάδα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ