Ημαθία: Η ανείπωτη τραγωδία πίσω από το θάνατο 17χρονης στις γραμμές του τρένου (pics) 17/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το δυστύχημα σημειώθηκε στις σιδηροδρομικές γραμμές του ΟΣΕ μεταξύ Αλεξάνδρειας και Παλαιοχωρίου, όταν η άτυχη κοπέλα παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία που είχε ξεκινήσει λίγο πριν από το σιδηροδρομικό σταθμό της Αλεξάνδρειας με προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Όπως όλα δείχνουν η κοπέλα πήδηξε στις σιδηροδρομικές γραμμές για να βάλει τέλος στη ζωή της. Ο λόγος; Σύμφωνα με το alexandreiamou.gr, η 17χρονη αυτοκτόνησε καθώς δεν άντεξε τον χαμό του συνομήλικου φίλου της, ο οποίος περίπου ένα μήνα πριν, είχε πέσει στις ίδιες γραμμές και αυτοκτόνησε. Τριάντα επτά ημέρες μετά το θάνατό του, η 17χρονη φαίνεται ότι αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή της με τον ίδιο τρόπο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ