Μετάβαση στο περιεχόμενο

Με Βιδάλ η προπόνηση του ΠΑΣ

Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Γιάννινα, ύστερα από το χθεσινό νικηφόρο αγώνα για το Κύπελλο Ελλάδας με αντίπαλο την Ξάνθη. 

Πάντως για τους υπόλοιπους παίκτες του Γιάννη Πετράκη η προπόνηση περιλάμβανε αγωνιστικά παιχνίδια σε περιορισμένο χώρο.

Να τονιστεί πως κανονικά μέρος πήρε σήμερα ο Βιδάλ, ενώ ο Ακόστα από την πλευρά του συνέχισε ατομικό του πρόγραμμα.

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ