Μετάβαση στο περιεχόμενο

Kρέτσος: «Με το νόμο-γέφυρα θα πληρώσουν όλοι οι καναλάρχες»

«Η ιστορία δεν γυρίζει πίσω και είμαστε υποχρεωμένοι να συμμορφωθούμε με την απόφαση του ΣτΕ» είπε ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος.

«Εφεξής όποιος διαγωνισμός γίνει και όταν γίνει θα πρέπει να γίνει από το ΕΣΡ όταν αυτό συγκροτηθεί», σημείωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο 104,9.

«Η απόφαση του ΣτΕ μας επαναφέρει στο προηγούμενο καθεστώς ανομίας σημείωσε τονίζοντας ότι με το νέο «νόμο γέφυρα» θα πληρώσουν όλοι οι καναλάρχες», ανέφερε επίσης ο κ. Κρέτσος.  

Πηγή: thetoc.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ