Διάλογος Μονεμβασιώτη με τον κόσμο για τη Ριζούπολη 26/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο αγώνας είχε τελείωσει, οι αποστολές των δύο ομάδων είχαν αποχωρήσει όχι όμως και ο κόσμος. Είναι κάτι που συνηθίζουν οι φίλοι της «Ελαφράς Ταξιαρχίας» να μαζεύονται σε «πηγαδάκια» και να συζητούν για τον αγώνα ή για τις εξελίξεις που διαδραματίζουν τον σύλλογο. Όμως σε μια άκρη του πάρκινγκ περίπου δέκα Απολλωνιστές έχουν περικυκλώσει τον χορηγό της ομάδας Παναγιώτη Μονεμβασιώτη με θέμα της κουβέντας το γηπεδικό. Μάλιστα ο Μονεμβασιώτης σε διάλογο με οπαδό είπε χαρακτηριστικά: «Θα παραχωρήσουμε το γήπεδο του Αχιλλέα Κάτω Αχαρνών στον Γ.Σ ώστε να προπονούνται εκεί οι ακαδημίες του Ερασιτέχνη, θα τους δώσουμε για φέτος και για κάθε χρόνο 20.000€. Εμείς θέλουμε το γήπεδο της Ριζούπολης αποκλειστικά για τους αγώνες της πρώτης ομάδας και θα αναλάβουμε να φτιάξουμε το χλοοτάπητα.» Πηγή: planetapollon Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ