Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 33χρονη για… ένα κινητό

Σήμερα το πρωί 33χρονη κατήγγειλε ότι λίγο μετά τα μεσάνυχτα, εντός καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στη Μενεμένη Θεσσαλονίκης, άγνωστος αφαίρεσε το κινητό της τηλέφωνο.

Έγινε όμως αντιληπτός από την ίδια που τον ακολούθησε εκτός καταστήματος, όπου ο δράστης επιβιβάστηκε σε όχημα που τον ανέμενε συνεργός του και κατά την αποχώρησή τους, τραυμάτισαν την καταγγέλλουσα.

Η παθούσα νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της πόλης. Διεξάγονται έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Πηγή: newsbeast.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ