Μάρκεθ: «Έπεσα από υπερβολική σιγουριά» 23/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ισπανός οδηγός της Ηοnda, Μάρκ Μάρκεθ σε συνέντευξη που έδωσε, δήλωσε πως: «Όταν έχεις κατακτήσει το στόχο σου, που είναι το πρωτάθλημα, οδηγείς με έναν διαφορετικό τρόπο, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Νομίζεις ότι το όριο είναι πιο μακρυά. Προσπαθήσαμε να κάνουμε ένα μεγάλο αγώνα, αλλά ήταν αποκλειστικά δικό μου λάθος. Λυπάμαι για την ομάδα, γιατί έκαναν μια απίστευτη δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο και επίσης, για τη Honda, αλλά δεν είμαι ρομπότ. Μερικές φορές κάνω και λάθη». O Μάρκεθ έπεσε στον 10 γύρο, καθώς φρέναρε απότομα και έχασε το μπροστινό φρένο με αποτέλεσμα να πέσει και να εγκαταλείψει τον αγώνα. Πρίν τον αγώνα να πούμε πως ο Μάρκεθ σε συνέντευξη που έδωσε είπε πως: «στους επόμενους αγώνες που δεν θα έχω στο νου μου το πρωτάθλημα, θα δείτε τον παλιό Μάρκ». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ