Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι «άδειασαν» τα ψυγεία παιδικού σταθμού στη Θέρμη 10/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Άδεια βρήκαν οι εργαζόμενοι παιδικού σταθμού στην περιοχή του Νέου Ρυσίου Θέρμης στη Θεσσαλονίκη τα ψυγεία όπου φυλάσσονται τα τρόφιμα για τα γεύματα των παιδιών, με εμφανή τα ίχνη παραβίασης στην είσοδο της εγκατάστασης και στο σύστημα ασφαλείας. Σύμφωνα με όσα δήλωσε η υπεύθυνη του παιδικού σταθμού «Ελαφάκια» στη Thessnews.gr Μαρία Τσολακίδου, οι άγνωστοι έσπασαν την σιδερόπορτα και την είσοδο το παιδικού σταθμού και έβγαλαν τον συναγερμό. Αν και οι δράστες κινήθηκαν άκρως επαγγελματικά, δεν αφαίρεσαν αντικείμενα αξίας όπως υπολογιστές και άλλα τιμαλφή, αλλά περιορίστηκαν στην κλοπή τροφίμων. Στη ιδιότυπη λεία τους περιλαμβάνονται 30 κιλά κοτόπουλο, 1 δοχείο λάδι και 4 μπαστούνια κασέρι. Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ