Σεισμός στα Γιάννενα: Την… έβγαλε στο αμάξι με το σκύλο! (photos) 05/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι περισσότεροι κάτοικοι των Ιωαννίνων πέρασαν τη νύχτα έξω από τα σπίτια τους, αφού οι μετασεισμοί που ακολούθησαν τον ισχυρό σεισμό των 5,3 Ρίχτερ, τους προκάλεσαν μεγάλη ανησυχία. Ο σεισμός ήταν ισχυρότατος. Έγινε λίγο μετά τις 23:00 το βράδυ του Σαββάτου και ήταν έντασης 5,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Ωστόσο δεν ήταν αυτή η μεγαλύτερη ανησυχία των κατοίκων της περιοχής. Οι μετασεισμοί ήταν πολλοί και γίνονταν αισθητοί όλη τη διάρκεια της νύχτας. Ένας, μάλιστα, από αυτούς ήταν έντασης 4,9 Ρίχτερ! Ως εκ τούτου, οι περισσότεροι κάτοικοι των Ιωαννίνων την… έβγαλαν στις πλατείες, για να νιώθουν ασφαλείς. Πολλοί όμως ήταν και εκείνοι που αποφάσισαν να κοιμηθούν στα αυτοκίνητά τους, ενώ ένας (ή μία, αφού φαίνεται μόνο… το χέρι!) είχε την καλύτερη παρέα, που δεν ήταν άλλη από τον σκύλο του/της! Τη φωτογραφία δημοσίευσε το Αθηναϊκό / Μακεδονικό Πρακτορείο ειδήσεων και δείχνει πως ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου… και στο σεισμό! Οδηγός με την κουβέρτα ανά χείρας και σκύλος… συνοδηγός και άγρυπνος φρουρός! Δείτε την Δείτε και τις υπόλοιπες φωτογραφίες του ΑΠΕ – ΜΠΕ που δείχνουν τους κατοίκους στους δρόμους Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ