Δημοσιογράφος του Mega άνοιξε μαγαζί με φρέσκους χυμούς (ΦΩΤΟ) 05/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά τη μη αδειοδότηση του Mega, δημοσιογράφος του σταθμού βρήκε νέα επαγγελματική στέγη. Ο Αντώνης Φουρλής, ασχολείται πλέον με την υγιεινή διατροφή καθώς έφτιαξε ένα μαγαζί με φρέσκους χυμούς στο κέντρο της Αθήνας. To “Νova Gea” στεγάζεται στην οδό Αμαλίας 4, απέναντι από τη Βουλή και έχει γίνει στέκι πολλών δημοσιογράφων και πολιτικών! Παρακάτω, δείτε τη φωτογραφία που ανέβασε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο Twiiter, όπου ποζάρει εντός του χώρου μαζί με τον δημοσιογράφο και τη σύζυγό του, Ευγενία Μανωλίδου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ