Ο Τζημόπουλος στον Λευκό Οίκο! (φωτο) 12/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Αφού βρέθηκε στην Αμερική για το φιλικό της Νέας Ζηλάνδίας με την Αμερική, σου λέει ο Θέμης Τζημόπουλος «δεν βγάζω και μια αναμνηστική selfie»; Ε, και το έκανε ο δυναμικός αμυντικός του ΠΑΣ Γιάννινα. Δεν σε βγάζει ο δρόμος σου και κάθε μέρα στην Ουάσινγκτον… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ