Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παπαδόπουλος σε παίκτες: «Μπορούμε το διπλό στη Τούμπα»

Να ντοπάρει τους ποδοσφαιριστές του θέλει ο Νίκος Παπαδόπουλος ενόψει του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, αφού μέσω ομιλίας του στους ποδοσφαιριστές του είπε πως η ομάδα μπορεί να πάρει τη νίκη στην Τούμπα.

Ο 45χρονος τεχνικός άφησε όλα τα προβλήματα που έχει η ομάδα στην άκρη και προσπαθεί να προετοιμάσει την ομάδα του για την αναμέτρηση της 7ης αγωνιστικής της Σούπερ Λιγκ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο ίδιος σε ομιλία που είχε τόνισε: «Αν το πιστέψουμε μπορούμε να πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα, τους τρεις βαθμούς. Εγώ το πιστεύω. Πιστεύω σε εσάς, και ξέρω τις δυνατότητές σας. Με σωστή τακτική, με πάθος και με πείσμα, θα επαναλάβουμε τον περσινό θρίαμβό μας».
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ