Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τέρενς Κουίκ: Τραγούδησα κι εγώ στο Μαξίμου [video]

Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργό αμόδιος για τον συντονισμό του Κυβερνητικού έργου, Τέρενς Κουίκ ήταν καλεσμένος στην εκπομπή του ΣΚΑΪ ΑΚΡΑΙΩΣ,  το πρωί της Κυριακής

Ο κ. Κουίκ κλήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση του δημοσιογράφου Τάκη Χατζή για το αν τραγούδησε και εκείνος αντάρτικα τραγούδια στη χαλαρή βραδιά της περασμένης εβδομάδας, όπου είχαν προσκληθεί στο Μέγαρο Μαξίμου οι κοινοβουλευτικές ομάδες του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ.

Τότε, ο κ. Κουίκ αποκάλυψε ότι τραγούδησε και ο ίδιος το γνωστό τραγούδι της Αλέκας Κανελλίδου «Άσε με να φύγω, σε παρακαλώ», το οποίο έπαιζε στο πιάνο ο Κώστας Ζουράρις.

Δείτε το στιγμιότυπο:

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ