Ψωμιάδης: «Δεν έχω μία, ψάχνω για δουλειά» 02/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Είμαι σε άθλια κατάσταση. Είμαι άνεργος, ψάχνω για δουλίτσα για να τα φέρω βόλτα» λέει ο πρώην νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης. Μετά την καθαίρεσή του από το πολιτικό αξίωμα και τη δικαστική περιπέτειά του, δηλώνει πως έχει καταστραφεί οικονομικά. Όπως αναφέρει στα Παραπολιτικά: «Η αλήθεια είναι πως δεν έχω μία. Έχω καταστραφεί. Με σέρνανε στα δικαστήρια χωρίς λόγο». Ο ίδιος σημειώνει ότι τα δικαστικά έξοδα έφτασαν τις 300.000 ευρώ, ενώ κατηγορεί τον Αντώνη Σαμαρά ότι τον κατέστρεψε. Ο κ. Ψωμιάδης αναφέρει πως παίρνει 2.000 ευρώ σύνταξη το μήνα (βουλευτική και ΤΕΒΕ) και 2.000 ευρώ από ενοίκια, ενώ δουλεύει η γυναίκα του. «Μπορεί να μετράτε 5.000 ευρώ, αλλά για να καλύψω τα χρέη πρέπει να παίρνω 10.000 ευρώ το μήνα». Μάλιστα σημειώνει ότι η ΔΟΥ δέσμευσε κοινό λογαριασμό που έχει με τον αδελφό του. Για τη δουλειά με τα παπούτσια σημειώνει: «Πάνε και τα παπούτσια. Δεν έχουν πια η γιαγιά και ο παππούς 70-80 ευρώ για παπούτσια. Άστα να πάνε. Το έκλεισα το μαγαζί». Πηγή: newsbeast.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ