Καρέ – καρέ το “πάρτυ” στου Μαξίμου – Ο Ζουράρις στο πιάνο, η Κουντουρά στο τραγούδι και τα… αντάρτικα (Photos) 07/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μια χαλαρή βραδιά πέρασαν στο Μέγαρο Μαξίμου οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων, έπειτα από πρόσκληση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Όπως ανέφεραν κυβερνητικές πηγές, η συνάντηση έγινε σε ιδιαίτερα καλό κλίμα, ενώ ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Κώστας Ζουράρις αποφάσισε να διασκεδάσει τους παρευρισκόμενους, οπότε κάθισε στο πιάνο και άρχισε να παίζει το τραγούδι της Α. Κανελλίδου «Άσε με να φύγω». Τον ακολούθησε η υπουργός Τουρισμού, Ε. Κουντουρά, η οποία σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες άρχισε να τραγουδά το γνωστό τραγούδι. Πάντως εκτός από αυτά, το ρεπερτόριο είχε και… αντάρτικα που ξεσήκωσαν τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Τα θέματα που κυριάρχησαν ήταν η συνάντηση του πρωθυπουργού με τον αρχιεπίσκοπο, η πορεία του οικονομικού προγράμματος και η ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης. Πηγή: newsbeast.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ