Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κούρος: «Πληρώσαμε τα λάθη μας, άδικο το αποτέλεσμα»

Ο Αλέξανδρος Κούρος στάθηκε στα ατομικά λάθη των παικτών του Ηρακλή που κόστισαν και την ήττα από τον Πανιώνιο, ενώ μίλησε επίσης και για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ που ακολουθεί.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Ήταν άδικο το αποτέλεσμα, δεν είχαμε καθαρό μυαλό στις τελικές φάσεις. Από κει και πέρα πληρώσαμε δύο λάθη και χάσαμε το παιχνίδι».

Για τα προβλήματα που υπάρχουν: «Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα στην ομάδα αλλά δεν θα μας καταβάλλουν. Όλα τα παιδιά προσπαθούμε για το καλύτερο και από κει και πέρα θα δείξει η συνέχεια».

Για τον θα αρχίσουν οι νίκες: «Σίγουρα πιστεύω πως θα έρθουν, είναι πολύ νωρίς ακόμα, απλά πιστεύω πως ήμασταν άτυχοι σε όλα αυτά τα παιχνίδια. Ακόμη έχουμε έναν ολόκληρο πρωτάθλημα, θα κάνουμε τις νίκες κι ότι άλλο χρειάζεται».

Για το παιχνίδι που ακολουθεί με τον ΠΑΟΚ: «Εννοείται πως όλοι μας θέλουμε τη νίκη, ο Ηρακλής είμαστε, θα πάμε στην Τούμπα για το καλύτερο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ