Με 20 παίκτες για τη νίκη κόντρα στον ΠΑΣ η Κέρκυρα 30/09/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με μοναδικό στόχο τη νίκη η Κέρκυρα ετοιμάζεται να υποδεχθεί τον ΠΑΣ Γιάννινα και ο Μιχάλης Γρηγορίου μετά το τέλος της προπόνησης ανακοίνωσε την αποστολή για το παιχνίδι της 6ης αγωνιστικής, στην οποία για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε ο Στράτος Χιντζίδης. Να τονιστεί πως εκτός έμειναν οι Ναζί, Αντιλέχου, Τζανουλίνος, Σπίνουλας, Γρομητσάρης και Παμλίδης. Αναλυτικά η αποστολή: Κουτζαβασίλη, Αραμπατζή, Βενέτη, Ιωάννου, Ντιόγκο, Γκόμες, Ζαραδούκα, Σιόντη, Ανδρεόπουλο, Επστάιν, Ζορμπά, Γεωργίου, Κόντο, Τουράμ, Γεωργακόπουλο, Ντιμιτρόφσκι, Αρναρέλλη, Ντουαλά, Νίκιτς, Χιντζίδη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ