Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παπαδόπουλος για το Κύπελλο: «Θα είμαστε πανέτοιμοι»

Το δικό του σχόλιο για την κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος έκανε ο τεχνικός του Ηρακλή, Νίκος Παπαδόπουλος στην επίσημη σελίδα του «Γηραιού».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Δεν υπάρχει εύκολη ή δύσκολη κλήρωση στο Κύπελλο. Πρέπει να είσαι σοβαρός με όποιον αντίπαλο και να παίζεις.

Εμείς δίνουμε την προσοχή μας στον αγώνα του Σαββάτου για το πρωτάθλημα, που είναι πολύ σημαντικός. Όταν θα πλησιάζουν τα παιχνίδια του Κυπέλλου, θα ασχοληθούμε μ’ αυτά και νομίζω πως θα παρουσιαστούμε πανέτοιμοι. Κάθε πράγμα στον καιρό του…».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ