Βίντεο: Λάμψη “αιωνίων” στα εγκαίνια των γηπέδων σε Παγκράτι και Σεπόλια 08/04/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Euroleague δημοσίευσε video με τα όσα έγιναν στα εγκαίνια δύο ανοιχτών γηπέδων σε Παγκράτι και Σεπόλια, παρουσία παικτών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού. Οι Ιωάννης Παπαπέτρου, Ντι Τζέι Στρόμπερι, Μίροσλαβ Ραντούλιτσα, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Φραγκίσκος Αλβέρτης, Θοδωρής Παπαλούκας, αλλά και ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, έδωσαν το «παρών» στην εκδήλωση, όπου είχαν την ευκαιρία να παίξουν μαζί με νεαρούς αθλητές. Δείτε το βίντεο της Euroleague: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ