Τα «έχωσε» στους παίκτες του ο Σπανός στο ημίχρονο 14/03/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η εικόνα του Ατρομήτου στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης εξόργισε τον Γιώργο Σπανό, που πήγε στα αποδυτήρια για να αφυπνίσει τους παίκτες του. Μάλιστα όπως φάνηκε η κίνηση του ισχυρού άνδρα της ομάδας του Περιστερίου απέδωσε καρπούς, αφού τελικά οι παίκτες του Τραϊανού Δέλλα έκαναν τον ολική ανατροπή και πήραν τη νίκη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ