“Ναι στη συνάντηση, αλλά μόνο με όλους τους ιδιοκτήτες των μεγάλων παρόντες” 04/03/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Επειτα από το λουκέτο στο Κύπελλο Ελλάδας και τις τελευταίες εξελίξεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ο Γιώργος Μποροβήλος ζήτησε να υπάρξει σύσκεψη ανάμεσα στις ΠΑΕ της Super League, ώστε να αποφασιστεί από κοινού τι μέλλει γενέσθαι. Η πρώτη επίσημη αντίδραση ήρθε από τη Ξάνθη, η οποία εξέδωσε ανακοίνωση, τονίζοντας πως θα είναι παρούσα, μόνο εάν παρευρεθούν οι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ ΑΕΚ, Ολυμπιακού, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκού. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Με αφορμή την πρόσκληση από τη Σούπερ Λίγκας για άτυπη συνάντηση των ιδιοκτητών των ΠΑΕ μελών της, η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ θα ήθελε να διευκρινίσει ό,τι δεν θα συμμετάσχει σε αυτή εάν έστω κι ένας εκ των ιδιοκτητών των ΠΑΕ ΑΕΚ, ΟΣΦΠ, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκού δεν είναι παρών». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ