Παράσχος: «Ήμασταν πάρα πολύ μέτριοι» 27/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λακωνικός ήταν ο Γιώργος Παράσχος μετά το τέλος του ματς, αφού δεν είχε όρεξη για πολλά πολλά μετά την ήττα του Πλατανιά από την Καλλονή. «Σήμερα ήμασταν πάρα πολύ μέτριοι. Δίκαια χάσαμε. Η Καλλονή ήταν πολύ καλύτερη και είχε περισσότερες ευκαιρίες. Καλή συνέχεια στην Καλλονή», είπε ο τεχνικός των Κρητικών. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ