H selfie από τα αποδυτήρια του Ηρακλή (photos) 14/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι ποδοσφαιριστές του Ηρακλή πανηγύρισαν σαν μικρά παιδιά για τη νίκη τους επί του ΠΑΟΚ και φυσικά δεν έλειψαν οι selfies. Είναι χαρακτηριστική η φωτογραφία που ανέβασε ο Ζιαμπάρης στο προφίλ του στο Facebook και στην οποία φαίνονται ακόμα οι Βέλλιος, Σαραμαντάς, Καρασαλίδης, Κυριακίδης, Γιαννίκογλου και Λουκίνας στο βάθος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ