«Πότε θα κάνει ξαστεριά» τραγουδούν οι αγρότες στην Πλατεία Βάθη 12/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά το τέλος των επεισοδίων οι αγρότες έψαλαν τον εθνικό ύμνο μπροστά από μια ελληνική σημαία και τραγούδησαν το τραγούδι “Πότε θα κάνει ξαστεριά”. Αυτή τη στιγμή η κατάσταση έξω από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης είναι ήρεμη, ενώ οι αγρότες αναμένεται να κατευθυνθούν προς το Σύνταγμα. Τα ΜΑΤ, ωστόσο, παραμένουν παρατεταγμένα μπροστά στο υπουργείο. Να σημειωθεί ότι είναι αποπνικτική η ατμόσφαιρα στη γύρω περιοχή, από την εκτεταμένη ρίψη δακρυγόνων. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ