Λαϊκά δικαστήρια στο Περιστέρι 24/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η νέα ήττα του Ατρόμητου μέσα στην έδρα του ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και οι οπαδοί της ομάδας του Περιστερίου μετά το ματς έστησαν λαϊκά δικαστήρια. Μετά την λήξη του αγώνα, περίπου πενήντα άτομα βρέθηκαν έξω από τα αποδυτήρια του Ατρομήτου και ζήτησαν με επιτακτικό τρόπο να βρεθεί κάποιος από τους ανθρώπους της ομάδας να τους μιλήσει. Μετά από λίγο βγήκε ο Λαζαρίδης με τους οπαδούς του Ατρόμητου να του κάνουν παράπονα για την άσχημη απόδοση της ομάδας τους. «Πονάνε τα μάτια μας, δεν πάει άλλο», ειπώθηκε χαρακτηριστικά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ