To μήνυμα του Μανωλά στον Γκαρσιά (φωτό) 13/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ρόμα απομάκρυνε τον Ρούντι Γκαρσιά απ’ τον πάγκο της (λόγω της μόλις μιας νίκης στα τελευταία δέκα παιχνίδια), αλλά ο Κώστας Μανωλάς δεν τον ξέχασε. «Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, μίστερ. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο» έγραψε στο Instagram ο Έλληνας αμυντικός, δείχνοντας την ευγνωμοσύνη στο πρόσωπο του Γάλλου τεχνικού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ