Ανανέωσε με Μονρεάλ η Άρσεναλ 10/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ένα βασικότατο στέλεχός της κρατά η Άρσεναλ. Ο Νάτσο Μονρεάλ συμφώνησε σε διετή επέκταση του τρέχοντος συμβολαίου του και πλέον θα είναι «κανονιέρης» μέχρι το 2019. Ο Ισπανός αριστερός μπακ, που το Φεβρουάριο κλείνει τα 30, παίζει στους Λονδρέζους από το 2013 και φέτος μετρά 25 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ