Εξωφρενικό: Οπαδοί μετέφεραν μισό τόνο κοκαΐνης! 10/11/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η αστυνομία της Κολομβίας κατάσχεσε 575 κιλά κοκαΐνης σε δύο λεωφορεία με Κολομβιανούς οπαδούς ποδοσφαίρου που πήγαιναν σε ματς στο Σαντιάγο, πρωτεύουσα της Χιλής, για τους προκριματικούς του Παγκόσμιου Κυπέλλου. “Αυτά τα ναρκωτικά, κρυμμένα μέσα στα λεωφορεία αυτά, προορίζονταν για το Σαντιάγο, και η μέθοδος με την οποία έγινε ήταν από μεταφορά μέσω μερικών τουριστών οι οποίοι πήγαιναν να δουν το ματς Κολομβίας-Χιλής”, είπε σε δημοσιογράφους ο υποστράτηγος Ροντρίγκο Γκονζάλεζ, διοικητής της 4ης Περιοχής της Αστυνομίας της Κολομβίας. Η κοκαΐνη είχε τοποθετηθεί κάτω από τα δάπεδα των λεωφορείων και κάτω από τις θέσεις και των δύο οδηγών, οι οποίοι συνελήφθησαν. Η Χιλή φιλοξενεί την Κολομβία στο Σαντιάγο την Πέμπτη, στους προκριματικούς της Νότιας Αμερικής για τους τελικούς του Παγκόσμιου Κυπέλλου, που θα διεξαχθούν στη Ρωσία το 2018. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ