«Κρέμασαν» τον Βαλμπουενά στο «Βελοντρόμ» (φωτό) 20/09/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ματιέ Βαλμπουενά αγαπήθηκε πολύ από τους φίλους της Μαρσέιγ τα οκτώ χρόνια που φορούσε τη φανέλα της, προτού αποχωρήσει το 2014 για τα εκατομμύρια της Ντινάμο Μόσχας. Αυτό, οι οπαδοί των Μασσαλών το… συγχώρεσαν, ωστόσο αυτό που δεν συγχώρησαν είναι πως ο Γάλλος διεθνής επέστρεψε στη χώρα, αλλά για χάρη της Λιόν. Έτσι, η υποδοχή που του επεφύλαξαν οι φανατικοί της Μαρσέιγ στο ματς με τους «λιονέ» για την 6η αγωνιστική της Ligue 1 ήταν εντελώς διαφορετική από αυτή που είχε συνιθίσει. «Οι πραγματικοί Μασσαλοί δεν αγωνίζονται αλλού εκτός από τη Μαρσέιγ. Δεν είσαι τίποτα άλλο, από ένας προδότης», έγραφε το πανό με το οποίο υποδέχθηκαν οι οπαδοί της Μαρσέιγ τον Βαλμπουενά, στο «Βελοντρόμ». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ