Περέιρα: «Ζητώ συγνώμη από τους οπαδούς μας» 18/09/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Φενέρμπαχτσε των δεκάδων εκατομμυρίων ηττήθηκε στο «Σουκρού Σαράτσογλου» από την Μόλντε που παρατάχθηκε με 9 Νορβηγούς στην ενδεκάδα της. Το τελικό 1-3 προκάλεσε την οργή των οπαδών των «καναρινιών» με συνέπεια το κλίμα για τον Βίτορ Περέιρα να είναι βαρύ. «Χάσαμε τον έλεγχο του αγώνα μετά το 1-2. Δεν παίξαμε στο επίπεδο που μπορούμε, όμως ακόμη έχουμε ευκαιρίες για να βελτιώσουμε την εικόνα μας στη διοργάνωση. Θέλω να ζητήσω συγνώμη από τους οπαδούς μας, ιδιαίτερα για τον τρόπο που αγωνιστήκαμε στο δεύτερο ημίχρονο. Η υποστήριξη τους ήταν θαυμάσια, δεν άξιζαν αυτό το αποτέλεσμα», ανέφερε ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ