Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Χάος με δημοσιογράφο και μεθυσμένους οπαδούς της Σκωτίας στο Μουντιάλ

Αυτό το διαπίστωσε με τον πιο… ιδιαίτερο τρόπο η δημοσιογράφος Κέισι Χιντζ, η οποία βγήκε για ρεπορτάζ στο κανάλι WPLG Local 10 της νότιας Φλόριντα έξω από γήπεδο στο Μαϊάμι, με αφορμή το ματς της Σκωτίας με τη Βραζιλία.

Ένας από τους Σκωτσέζους της άρπαξε το μικρόφωνο και άρχισε τα δικά του λέγοντας «αγαπάμε το Μαϊάμι… Ζήτω στη γαμ…νη Σκωτία, ζήτω στη γαμ…νη Σκωτία!».

Όταν η Χιντζ προσπάθησε να απομακρύνει το μικρόφωνο για να μην ακουστούν κι άλλα, ο οπαδός της Σκωτίας επέστρεψε για να ζητήσει συγγνώμη. Στη… μάχη της δημοσιότητας μπήκαν κι άλλοι οπαδοί που άρχισαν να φωνάζουν συνθήματα.

Ενδεικτικό της κατανάλωσης που κάνουν οι Σκωτσέζοι είναι ότι η εταιρεία Boston Beer Co. ανακοίνωσε ότι πίνουν τέσσερις φορές περισσότερη μπίρα από ό,τι καταναλώνεται σε γιορτές όπως αυτή της 4ης Ιουλίου…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ