Στουρνάρας: «Τιμή μου που θα φορέσω ξανά την φανέλα της καλύτερης ομάδας της Ελλάδας» 26/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Δημήτρης Στουρνάρας παραχώρησε τις πρώτες του δηλώσεις, μετά την επιστροφή του στον Ολυμπιακό. Αναλυτικά όσα είπε στο επίσημο κανάλι της ομάδας: «Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην οικογένεια του Ολυμπιακού και είναι τιμή να φορέσω ξανά την φανέλα της καλύτερης ομάδας της Ελλάδας. Είμαι ενθουσιασμένος κι έχω κίνητρο για τις νέες προκλήσεις που έρχονται». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ