«Τρέλα» Χεζόνια για το «πράσινο» πρωτάθλημα – Το νέο «χτύπημα» στα social media (ΦΩΤΟ) 11/06/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ κατέκτησε το 40ο του πρωτάθλημα και ο Μάριο Χεζόνια το αφιέρωσε λίγες ώρες μετά τον τέταρτο τελικό με το Λαύριο στον Παύλο Γιαννακόπουλο, που «έφυγε» σαν χθες (10/6) πριν τρία χρόνια. Την Παρασκευή (11/6) ο Κροάτης «χτύπησε» ξανά μέσω social media, φανερώνοντας την χαρά του για το «πράσινο» πρωτάθλημα, αλλά και το δέσιμό του με τον κόσμο του «τριφυλλιού». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ