Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποκάλυψε στην παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς μια άγνωστη πλευρά της σχέσης τους τα τελευταία χρόνια.

«Να συμπληρώσω κάτι. Είπε ο κόουτς ότι ερχόταν σαν αντίπαλος, αλλά εγώ θέλω να εκμυστηρευτώ κάτι: τα τελευταία χρόνια περάσαμε αρκετές πίκρες, αλλά ένας άνθρωπος που με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από κάποιες τέτοιες στιγμές ήταν ο κύριος δίπλα μου.

Και μου έλεγε ‘Δημήτρη, μην ανησυχείς, προχώρα’. Μου έδινε κάποιες συμβουλές και μου έδειχνε πως σαν φίλος δεν ήταν ποτέ αντίπαλος. Μπορεί σαν προπονητής να ήταν. Σε ευχαριστώ για μία ακόμη φορά», ανέφερε το αφεντικό του Παναθηναϊκού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ