Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΓΡΑΦΕΙ Ο Γ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ: Αν η ΑΕΚ συνεχίσει να παίζει τόσο παθητικά, δεν θα κερδίσει ντέρμπι ούτε τα επόμενα δύο χρόνια…

2020-01-13

Το καταλαβαίνω ότι το “σύστημα” της ΑΕΚ θέλει να προστατεύσει τον Καρέρα, αλλά όχι κι ότι ο Ιταλός είχε σχέδιο να παίξει επιθετικά στο δεύτερο ημίχρονο. Λες ...