Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κυρίαρχος στην έδρα του και… βλέπει τον τίτλο ο Φερστάπεν

Τη 10η φετινή του νίκη πήρε στο Grand Prix της Ολλανδίας ο Μαξ Φερστάπεν, πανηγυρίζοντας μπροστά στους συμπατριώτες του και αυξάνοντας στους 109 βαθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο της κατάταξης Λεκλέρκ, με 7 αγώνες να απομένουν για το φινάλε της σεζόν στην Formula 1. 

Οι Ράσελ (2ος) και Λεκλέρκ (3ος) ανέβηκαν επίσης στο βάθρο, με τον Χάμιλτον να μένει 4ος, παρά το γεγονός πως βρέθηκε να είναι πρώτος, 11 γύρους πριν το τέλος. Οι Πέρεζ, Αλόνσο, Νόρις, Σάινθ, Οκόν και Στρολ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Χωρίς αλλαγές στις πρώτες θέσεις μετά την εκκίνηση, με τον Φερστάπεν να διατηρείται στην πρώτη θέση και τις δύο Ferrari να τον ακολουθούν. Ο Χάμιλτον προσπάθησε να πάρει την τέταρτη θέση από τον Ισπανό των «κόκκινων», με τον οποίο είχε επαφή, παραμένοντας τελικά πίσω του, ενώ ο Μάγκνουσεν είχε έξοδο, καταφέρνοντας όμως να μην χτυπήσει στις μπαριέρες και συνεχίζοντας κανονικά.

Όσο περνούσαν οι γύροι ο Φερστάπεν άνοιγε τη διαφορά του από τον δεύτερο Λεκλέρκ, ενώ ο Χάμιλτον πίεζε τον Σάινθ στη μάχη για την 3η θέση. Στον 15ο γύρο η Ferrari είχε ένα τραγικό pit-stop (12.2’’) στον Σάινθ, ενώ οι Mercedes των Χάμιλτον και Ρεάσελ ανέβηκαν στο 1-2, μετά την είσοδο των υπόλοιπων στα pit για αλλαγή ελαστικών.

Ο Φερστάπεν προσπέρασε τον Ράσελ για τη δεύτερη θέση στον 28ο γύρο, παίρνοντας τη δεύτερη θέση, ενώ o Ολλανδός ξαναπέρασε πρώτος μετά την είσοδο του Χάμιλτον στα pit, για να βάλει την σκληρή γόμα. Χάμιλτον και Ράσελ προσπέρασαν τον Πέρεζ σε 37ο και 39ο γύρο αντίστοιχα, ανεβαίνοντας στο 3-4, ενώ στον 41ο γύρο ο Πέρεζ μπήκε στα pits και βγήκε 6ος, πίσω από τον Σάινθ.

Στον 46ο γύρο ο Λεκλέρκ έβαλε την σκληρή γόμα ελαστικών και μόλις έναν γύρο αργότερα είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω εγκατάλειψης του Τσουνόντα. Τότε, οι δύο Mercedes μπήκαν στα pits και βγήκαν μπροστά από τον Λεκλέρ, με τον Μονεγάσκο να μένει 4ος. Οι διαφορές μηδενίστηκαν στον 55ο γύρο, όταν ο Μπότας εγκατέλειψε εντός πίστας και μπήκε αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ όλοι άλλαξαν σε μαλακή γόμα, εκτός των Χάμιλτον και Πέρεζ. Ο Φερστάπεν βρέθηκε δεύτερος, πίσω από τον Χάμιλτον, αλλά με το που έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας, πέρασε ξανά με άνεση στην πρώτη θέση!

Έτσι, ο Χάμιλτον, ο οποίος έμεινε λανθασμένα εκτός, βρέθηκε να υπερασπίζεται τη θέση του από τον Μαξ, ο οποίος έκανε την επίθεσή του και τον πέρασε άνετα στον 61ο γύρο, μόλις δηλαδή αποχώρησε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτή ήταν και η στιγμή που κρίθηκε ο αγώνας.

Μάλιστα στον 63ο γύρο ο ταχύτερος Ράσελ πέρασε τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος. Ο Χάμιλτον έχοντας μέση γόμα βρέθηκε εκτός βάθρου, αφού τον πέρασε και ο Λεκλέρκ. Μέχρι το φινάλε, ο Φερστάπεν δεν απειλήθηκε και είδε πρώτος την καρό σημαία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ