Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άνετη νίκη του Φερστάπεν στο Μεξικό

Ο Μαξ Φερστάπεν με το μονοθέσιο της Red Bull Racing ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Μεξικού και ανέβασε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του στο πρωτάθλημα Οδηγών από τον Λούις Χάμιλτον της Mercedes, που τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Σέρχιο Πέρεζ με την άλλη Red Bull τερμάτισε στην 3η θέση και αποθεώθηκε στο βάθρο από τους συμπατριώτες του.

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι Red Bull προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το slip stream και να φτάσουν τις Mercedes που ήταν μπροστά τους. Ο Φερστάπεν τα κατάφερε καλύτερα και έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Χάμιλτον. Ο Βάλτερι Μπότας ήταν πολύ άτυχος, καθώς ο Ρικάρντο τον χτύπησε από πίσω και τον ανάγκασε σε ένα τετακέ, που τον έριξε πολύ πίσω.

Πιο πίσω όμως έγινε μικρό… μακελειό με θύματα τους Μικ Σουμάχερ και Γιούκι Τσουνόντα, που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και έφερε το αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα για να απομακρυνθούν τα ακινητοποιημένα μονοθέσια. Οι Μπότας και Ρικάρντο μπήκαν στα pit για επισκευές και για να αλλάξουν σε φρέσκα, σκληρά ελαστικά, πέφτοντας έτσι στις δύο τελευταίες θέσεις.

Έτσι, ύστερα από μερικούς γύρους ο αγώνας ξεκίνησε ξανά με τον Φερστάπεν επικεφαλής, τον Χάμιλτον στην 2η θέση και τους Πέρεζ, Γκασλί, Λεκλέρκ και Σάινθ να ακολουθούν. Ο Φερστάπεν στην επανεκκίνηση έφυγε καθαρά μπροστά, δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο από τον Χάμιλτον και άρχισε αμέσως να απομακρύνεται.

Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος και αύξανε διαρκώς τη διαφορά από τον Χάμιλτον, φτάνοντάς την στα 5 δευτερόλεπτα μέσα σε 10 μόλις γύρους. Ο Πέρεζ παρέμενε σχετικά κοντά στον Βρετανό, και σε κάποια σημεία τον πλησίαζε, ενώ πίσω του ο Γκασλί έκανε μοναχικό αγώνα μπροστά από τις δύο Ferrari, που ακολουθούσαν σε σχηματισμό.

Με τον Φερστάπεν να έχει ένα πολύ καλό προβάδισμα, η στρατηγική της RBR επικεντρώθηκε στο πώς θα κατάφερναν να φέρουν τον Σέρχιο Πέρεζ στη μάχη της δεύτερης θέσης και να κάνουν πιο δύσκολη τη ζωή του Χάμιλτον. Ο τρόπος που επέλεξαν να το κάνουν ήταν να φωνάξουν τον Μεξικανό για το pit stop του στον 40ό γύρο, 11 γύρους μετά τον Χάμιλτον, με σκοπό να έχει φρεσκότερα ελαστικά στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.

Ο αγώνας του Μπότας καταστράφηκε για δεύτερη φορά όταν μπήκε στα pit για να αλλάξει ξανά ελαστικά μετά τον πρώτο γύρο. Το εμπρός αριστερά μπουλόνι δεν έλεγε να βγει και ο Φινλανδός έχασε πολλά δευτερόλεπτα περιμένοντας. Έτσι, όταν ολοκληρώθηκε το πρώτο pit stop για όλους, η πρώτη 6άδα είχε μείνει η ή ίδια (Φερστάπεν, Χάμιλτον, Πέρεζ, Γκασλί, Λεκλέρ, Σάινθ) και ακολουθούσαν οι Φέτελ, Ράικονεν, Αλόνσο και Νόρις.

Ο Πέρεζ με πιο φρέσκα ελαστικά άρχισε γύρο με το γύρο να πλησιάζει τον Χάμιλτον, ο οποίος πλέον δεν κοίταζε μπροστά του, αφού ο Φερστάπεν είχε εξαφανιστεί στον ορίζοντα, αλλά πίσω του. Σκοπός του πλέον ήταν να είναι σε θέση να αμυνθεί, όταν ο Μεξικανός θα έφτανε πίσω του και να διατηρηθεί στη 2η θέση. 

Έτσι, η καρό σημαία έπεσε μπροστά στον Μαξ Φερστάπεν για 9η φορά φέτος, με τον Χάμιλτον να ακολουθεί στη 2η θέση και τον Πέρεζ να συμπληρώνει το βάθρο. Ακολούθησαν οι Γκασλί, Λεκλέρ, Σάινθ, Φέτελ, Ράικονεν, Αλόνσο και Νόρις.

Μετά το GP Μεξικού η διαφορά του Φερστάπεν από τον Χάμιλτον στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών έφτασε στους 19 βαθμούς. Επόμενος αγώνας είναι το GP Βραζιλίας σε μία εβδομάδα, το τριήμερο 12-14 Νοεμβρίου. 

mexico

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ