Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τι τηλεθέαση καταγράφει το «MasterChef» σε εποχές κορονοϊού;

Τρεις μήνες στον τηλεοπτικό αέρα έχει συμπληρώσει το «MasterChef» του STAR και θα έλεγε κάποιος ότι βρίσκεται στην καλύτερή του φάση. Τα νούμερα παραμένουν σταθερά ψηλά, το κοινό καθηλώνεται για να το παρακολουθήσει, καθώς η αγωνία κορυφώνεται και οι ανατροπές έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. 

Αποδεικνύοντας και φέτος ότι είναι το πρόγραμμα φαινόμενο, καταφέρνει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον με όλους τους συντελεστές να έχουν φροντίσει και για την παραμικρή λεπτομέρεια. Οι πρώτες ύλες της συνταγής είναι, σίγουρα, εξαιρετικές, φρέσκες και συνεχίζουν να νοστιμεύουν τη ζωή των τηλεθεατών από το σπίτι. Σωτήρης Κοντιζάς, Πάνος Ιωαννίδης και Λεωνίδας Κουτσόπουλος όχι μόνο δεν φθείρονται όσο περνά ο καιρός, αλλά δένουν ολοένα και περισσότερο με τη χημεία και τις ατάκες τους να απογειώνουν το φορμάτ. 

Η φετινή, όμως, επιτυχία είναι ενισχυμένη. Τα στοιχεία ριάλιτι πρωταγωνιστούν όσο ποτέ ξανά, με διαφορετικούς χαρακτήρες και διαβασμένους παίκτες να δημιουργούν έριδες και να δίνουν το αλατοπίπερο σε αυτή την τηλεοπτική πρόταση που τις τελευταίες σεζόν δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία. 

Νικητής στη μάχη με τον χρόνο και τον κορονοϊό

Το «MasterChef», φέτος, είναι και από τους τηλεοπτικούς παίκτες που έχουν κινηθεί στρατηγικά και έχουν εκμεταλλευθεί με τον καλύτερο τρόπο την απουσία ψυχαγωγικών προγραμμάτων, το τελευταίο διάστημα. Είναι, άλλωστε, από τα ελάχιστα φορμάτ που παρέμειναν στην πρώτη γραμμή της prime time με πρωτότυπα επεισόδια, παρά την πανδημία του κορονοϊού και την παύση πολλών εκπομπών, σαρώνοντας στο πέρασμά του τους αντιπάλους και κερδίζοντας ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο κοινού. Η παραγωγή, προνοητική, πάντα φροντίζει να υπάρχει ένα μεγάλο μέρος μονταρισμένων και γυρισμένων επεισοδίων, κάτι που φέτος τους ευνόησε ιδιαίτερα. 

Έτσι, το ριάλιτι -ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για τη μικρή οθόνη- φιγουράρει στην πρώτη θέση των επιτυχημένων προγραμμάτων της Nielsen χαρίζοντας χαμόγελα στα στελέχη του STAR και δείχνοντας το δρόμο για το μέλλον και για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες που δεν βασίζονται σε έναν κεντρικό παρουσιαστή, αλλά σε ομαδική δουλειά και έξυπνες ιδέες. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ