Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βόλτα στη Σιγκαπούρη και… χάθηκε ο Χάμιλτον

Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μια πανεύκολη νίκη και στη Σιγκαπούρη και πήγε στο +40 από τον Φέτελ στη βαθμολογία, πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο στο 5ο του προσωπικό πρωτάθλημα.

Πίσω από τον Βρετανό τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν που συνεχίζει τις «υψηλές πτήσεις», με τον Φέτελ να καταφέρνει να συμπληρώσει το βάθρο παρά την λανθασμένη στρατηγική της Φεράρι.

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο poleman Χάμιλτον διατήρησε εύκολα την πρώτη θέση, με τον 3ο Φέτελ να έχει φύγει καλύτερα από τον 2ο Φερστάπεν, ωστόσο ο Γερμανός πιλότος της Φεράρι προτίμησε δεδομένου του γεγονότος πως είχε την εσωτερική ο αντίπαλός του στην πρώτη στροφή να μη ρισκάρει σύγκρουση.

Στις πιο πίσω θέσεις οι δύο Φορς Ίντια συνέχισαν το δικό τους δράμα, με τον Πέρεζ να χτυπάει τον Οκόν και να τον αναγκάζει ν’ ακουμπήσει στις μπαριέρες και να εγκαταλείψει, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα μόλις στον 1ο γύρο.

Πριν, ωστόσο, συμβεί αυτό ο Φέτελ με μια εκπληκτική κίνηση πέρασε τον Φερστάπεν και άρπαξε τη δεύτερη θέση μένοντας πίσω από τον Χάμιλτον.

Με το που έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα στον 5ο γύρο ο Χάμιλτον έμεινε άνετα μπροστά όπως και ο Φέτελ στη δεύτερη θέση, αφήνοντας πίσω του στην 3η τον Φερστάπεν.

Στον 15ο γύρο ο Φέτελ ήταν αυτός που άνοιξε την αυλαία των πιτ για τους πρωτοπόρους βάζοντας την ultrasoft και βγαίνοντας πίσω από τον Πέρεζ. Ο Χάμιλτον ακολούθησε στον 16ο με την soft και βγήκε άνετα μπροστά, την στιγμή που ο Φέτελ χρειάστηκε έναν ολόκληρο γύρο για ν’ «απαλλαγεί» από τον οδηγό της Φορς Ίντια.

Τα πράγματα για τη Φεράρι έγιναν ακόμα χειρότερα στον 18ο γύρο. Ο Φερστάπεν μπήκε μέσα, έκανε ταχύτατη αλλαγή και κατά την έξοδό του από το pit lane βγήκε δίπλα- δίπλα με τον Φέτελ. Ο Ολλανδός κατάφερε, ωστόσο, να μείνει μπροστά του και ο πιλότος της Σκουντερία αρκέστηκε στην τρίτη θέση, γκρινιάζοντας μάλιστα στην ενδοεπικοινωνία πως η ultrasoft δεν πρόκειται ν’ αντέξει μέχρι τέλους…

Στο μέσο του αγώνα ο Πέρεζ κόλλησε πίσω από τον Σιρότκιν και αφού παιδεύτηκε αρκετά με την Γουίλιαμς πάνω στο προσπέρασμα βρήκε πάνω της και αναγκάστηκε να μπει στα πιτ.

Το αποτέλεσμα αυτής της σύγκρουσης ήταν να δημιουργηθεί ένα τεράστιο τρενάκι πίσω από τον Σιρότκιν (που έμεινε στην πίστα) και να υπάρξει τεράστιο θέμα όταν έφτασε η στιγμή για τα ντουμπλαρίσματα.

Ο Χάμιλτον έμπλεξε άσχημα και είδε τη διαφορά του από τα 5 δεύτερα από τον δεύτερο Φερστάπεν να εκμηδενίζεται. Ο Ολλανδός προσπάθησε να τον περάσει, όμως ο παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε ψύχραιμος και έφυγε εκ νέου μπροστά. Ο Φέτελ συνέχιζε να είναι 3ος.

Λίγο μετά ο Βρετανός… χάθηκε και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο μέχρι τέλους παίρνοντας δια περιπάτου ακόμα μία νίκη φέτος και αυξάνοντας κι άλλο τη διαφορά του στη βαθμολογία.

Πίσω του τερμάτισε ο σταθερότατος Φερστάπεν που συνεχίζει τις εκπληκτικές του εμφανίσεις μετά από ένα μουδιασμένο ξεκίνημα στη χρονιά και 3ος ο Φέτελ.

Πλέον η διαφορά του Χάμιλτον από τον Φέτελ είναι 40 ολόκληροι βαθμοί και μένουν 6 αγώνες κάτι που σημαίνει πως αν δεν εγκαταλείψει ο Βρετανός ο Γερμανός χρειάζεται 6/6 για να είναι σίγουρος πρωταθλητής.

φ1

ομα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ