Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η πρώτη pole position στον Χάμιλτον

Με έναν εκθαμβωτικό τελευταίο γύρο στις δοκιμές κατάταξης του GP Αυστραλίας ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε την πρώτη pole position της Formula 1 2018, “σοκάροντας” τον ανταγωνισμό με χρόνο 0,7 δευτ. ταχύτερο από τις δύο Ferrari.

Με τα δύο μονοθέσια του Μαρανέλο ο Κίμι Ράικονεν ήταν κατά μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ τους πλησίασε περίπου στο μισό εκατοστό του δευτερολέπτου ο Μαξ Φερστάπεν της RBR.

Στο μεταξύ, ο ομόλογος του Χάμιλτον στη Mercedes, Βάλτερι Μπότας, διέκοψε τις δοκιμές περίπου στο μέσον της τρίτης περιόδου μ’ ένα αρκετά ισχυρό, αλλά χωρίς σοβαρές συνέπειες, ατύχημα – που τον άφησε στη 10η θέση της εκκίνησης του αγώνα. Ο Φιλανδός ανοίχτηκε στην πρώτη στροφή, ακούμπησε στο υγρό γρασίδι και κατέληξε στον εξωτερικό τοίχο της αμέσως επόμενης αριστερής.

 

 

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έκανε τον πέμπτο χρόνο αλλά θα εκκινήσει όγδοος, πίσω από τη Renault του Νίκο Χούλκενμπεργκ, λόγω ποινής τριών θέσεων που δέχθηκε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής για παραβίαση κόκκινης σημαίας.

Όμως είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι οι δύο οδηγοί της RBR, Φερστάπεν και Ρικιάρντο, σημείωσαν τον ταχύτερο γύρο τους στη δεύτερη περίοδο με την πολύ μαλακή γόμα, αντί της “ούλτρα”-μαλακής των υπολοίπων, κι έτσι θεωρητικά έχουν ένα πρώτο προβάδισμα στον αρχικό στρατηγικό σχεδιασμό του αγώνα, καθώς θεωρητικά μπορούν να προεκτείνουν τους γύρους μέχρι το πρώτο τους πιτ-στοπ.

Με την κατάκτηση της τρίτης (!) σειράς εκκίνησης -χάρη και στην ποινή του Ρικιάρντο- οι Κέβιν Μάγκνουσεν και Ρομέν Γκροζάν απέδειξαν τις εξαιρετικές προοπτικές που έδειχνε η Haas το χειμώνα, μ’ ένα μονοθέσιο που έχει το προσωνύμιο “κλώνος της Ferrari”.

 

 

Η McLaren δεν πέτυχε την είσοδό της στην τρίτη περίοδο και στη δεκάδα, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο πέτυχε τον 11ο χρόνο στο Q2, χάρη και σε ένα μικρό οδηγικό λάθος του. Πάντως, ο Ισπανός στη ραδιοεπικοινωνία δεν ακούστηκε ιδιαίτερα ανήσυχος, έχοντας πει εκ των προτέρων ότι το σιρκουί της Μελβούρνης δεν ταιριάζει τόσο στα χαρακτηριστικά της MCL33.

Την ίδια στιγμή, η Toro Rosso, με τον κινητήρα της Honda που η McLaren απέρριψε, έμεινε έξω από τη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων για μόλις 29 χιλιοστά του δευτερολέπτου, καθώς οι Force India, Williams, Toro Rosso και Sauber φαίνεται να μην είναι ακόμα σε όσο καλή κατάσταση θα ήθελαν.

GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 2018

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ